söndag 4 mars 2012

Nuclear Nation 2/3 Gothfest

I fredags så var det gothfest på NN. Här är min spellista från mitt pass mellan kl 00.00-01.30:

Dreadful Shadows -1959
Rosetta Stone - Adrenaline
Inkubus Sukkubus - Paint It Black
Funhouse - Forever True
Merry Thoughts - I Wanna Be Your Dog
Siouxsie And The Banshees - The Passenger
Human League - The Lebanon
In Mitra Medusa Inri - Just Like Heaven
Lustans Lakejer - Diamanter
Ultravox - The Voice
Ikon - In The Garden Of The Lost
ASP - Werben
Heimataerde - Maarat Am Numan
Das Ich - Destillat (VNV Mix)
Muscle & Hate - Join In The Chant
Sisters of Mercy - Temple Of Love
Pet Shop Boys - It´s A Sin
Bauhaus - Ziggy Stardust
New Order -True Faith

Jag var på förhand lite orolig för hur det skulle gå med att spela mycket goth på prime time på dansgolvet eftersom det varit svårt tidigare att spela goth på NN men det gick klart över förväntan och det var bra uppslutning av gothare också. Riktigt skoj!

Sen var det frilek på dansgolvet till stängningsdags och jag har fortfarande lite träningsverk två dagar efter. Då är det som det ska, jag är mycket nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar